Hat ingyenes wellness kényeztetés, amit a nyaralás alatt is érdemes kipróbálni

Főként akkor, ha a teljes ellazulás, a hétköznapi feszültség elűzése a cél. 

“Kezelések”, amikért a belépőjegyen felül nem kell pluszban fizetni

Először is nem kérdés, hogy a kellemesen meleg gyógyvízben célszerű lazítani. Még nyáron is. Ilyenkor válasszunk olyan gyógyvizes medencét, amiben nem annyira forró a víz. A gyógyfürdőzéssel ellazíthatók az izmok, ízületek. Ez pedig nagyban hozzájárul ahhoz, hogy a stressz is oldódjon. 

Vegyünk nagy levegőt!

A termálvíz gőzét belélegezve a jótékony összetevők belülről is hatnak. Erre kevesen gondolnak, pedig adja magát a dolog. A vízben való lazítás közben vegyünk néhány mély levegőt és pár ki-be légzés után érezni fogjuk, hogy a feszültség kezd elillanni.

Célszerű továbbá a gyógyvizes lazítást egy kis masszázzsal is kiegészíteni.

Nem feltétlenül a klasszikus masszíroztatásra gondolunk, hanem a víz alatti buzgárokkal történő izomlazításra. A gyógyvízben üldögélve keressünk olyan helyet, ahol a vízsugarakkal itt-ott megmasszíroztathatjuk magunkat. Ha a nyaki izmok lazítása a cél, álljunk be egy nyakzuhany alá. A vállunkra zúduló erősebb vízsugarak segítenek a stressz miatt beállt nyaki izmok ellazításában.

Végül: ne feledjük az úszást.

A mozgás mindig jó. Annak ellenére, hogy az aktivitás fáraszt, nagyon jó stresszűző is egyben. Az úszás ráadásul azok számára is űzhető mozgásforma, akiknek egyébként nehezésre esik aktívnak lenni. A vízben az ízületekre nem nehezedik akkora nyomás, így a mozgás is sokkal könnyebb.

És még egy dolog: napozás ugyancsak stresszűző és egészséges. Már amennyiben a bőrvédelmet illetően kellően körültekintők vagyunk. A Nap sugarainak hatására a szervezet D-vitamint termel, ami köztudottan segít javítani a hangulaton, ezzel együtt a hétköznapi stressz elűzésében.

Ha Celldömölkön jár, a fentieket feltétlenül iktassa be a gyógyfürdős programba! Hozza ki a legtöbbet a gyógyfürdőzésből!

 

Tünetkereső

A gyógyvíz rengeteg egészségügyi probléma kezelésében segít!